شاید قیمت تعمیر دسته ps4 آن چیزی نیست که فکر می کنید!

هزینه تعمیر دسته ps4

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، قیمت تعمیر دسته ps4 آنقدر ها هم زیاد نیست. بسیاری از افراد گمان می کنند که اگر دسته پلی استیشن 4 آنها آسیب ببیند، باید آن را دور بیندازند و دسته جدید بخرند. اما این تفکر کاملاً اشتباه است. تقریباً تمامی اجزای دسته پلی استیشن 4 از قاب آن گرفته تا دکمه های آن قابل تعویض هستند. بنابراین، شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر از خرید دسته جدید، دسته آسیب دیده خود را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

تعمیر دسته ps4

قطعات دسته پلی استیشن 4 از جمله قاب، دکمه ها و سوکت شارژ آن توسط کارخانه های چینی با بهترین کیفیت ممکن تولید می شوند. بنابراین، با تعمیر دسته PS4، شما می توانید از همان کیفیت و کارایی یک دسته جدید بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت تعمیر دسته PS4 و هزینه تعمیر دسته بازی پلی استیشن 4، می توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید. ما میتوانیم با بهره گیری از قطعات اصلی و با کیفیت، خدمات تعمیر دسته PS4 را با بهترین قیمت ارائه دهیم.

هزینه تعمیر دسته ps4

هزینه تعمیر دسته PS4 بسیار مقرون به صرفه تر از خرید دسته جدید است(البته در صورتی که دسته ps4 اصل داشته باشید). قیمت دسته PS4 اصل در حال حاضر در بازار با در نظر گرفتن قیمت دلار چیزی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان متغییر است. (خرید دسته ps4 کپی با کیفیت چیزی حدود 600 هزار تومان میباشد.) در حالی که گرانترین قطعه دسته PS4 تنها 50 تا 100 هزار تومان قیمت دارد.

خرید دسته ps4

با پرداخت قیمت تعمیر دسته PS4، شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر از خرید دسته جدید، دسته خود را به یک دسته کاملاً جدید تبدیل کنید. حتی اگر چند تا از قطعات دسته شما خراب باشد، باز هم با توجه به پایین بودن قیمت قطعات دسته، تعمیر آن کاری بسیار به صرفه تر خواهد بود.

فقط زمانی تعمیر دسته به صرفه نیست که برد اصلی آن آسیب دیده باشد و یا سوخته باشد.

از طرفی صرف هزینه برای تعمیر دسته پلی استیشن 4 بیشتر برای دسته های اصل توصیه می شود. زیرا این دسته ها تولید خود کارخانه سونی بوده و به همین سبب کیفیت بالای ساخت تمامی اجزای آن جایگزینی یک قطعه از آن باعث می شود تا شما بتوانید مدت ها از آن استفاده کنید.

در تعمیر دسته پی اس 4 چه مواردی قابل تعویض هستند؟

پیش از آنکه توضیح بیشتری در خصوص هزینه تعمیر دسته ps4 بدهیم، بهتر است بدانید که دسته پلی استیشن 4 چه اجزایی دارد که می توان آنها را تعویض کرد به طور کلی اگر بخواهیم این قطعات را دسته بندی کنیم می توان آنها را به 3 دسته تقسیم کرد که به شرح زیر هستند:

  • دکمه ها و قطعاتی که باعث کار کردن آنها می شود.
  • سر آنالوگ و آنالوگ پلی استیشن 4
  • قاب دسته و قاب درونی دسته که به اصلاح به آن استخوانی دسته ps4 می گویند.

دکمه ها و قطعات آنها

دکمه ها یکی از اصلی ترین قسمت های دسته برای فرماندهی می باشد.خوشبختانه تمامی دکمه های به کار رفته در دسته ps4 موجود بوده و تمامی تعمیرکاران می توانند برای تعمیر دسته بازی ps4 از آن ها استفاده کنند.به شکل زیر توجه کنید که تمامی بخش های دکمه ها را به خوبی تشریح کرده است.

قیمت تعمیر دسته ps4

هزینه تعمیر خرابی سر آنالوگ و آنالوگ در دسته PS4

یکی دیگر از قطعاتی که بر روی هزینه تعمیر دسته ps4 تأثیرگذار است، خرابی سرآنالوگ و آنالوگ میباشد. می‌توان گفت که آنالوگ و سر آنالوگ دسته PS4 قطعاتی هستند که بیشترین خرابی را در میان دیگر قطعات دارند. چرا که این دو قطعه در اکثر بازی‌ها نقش کنترل‌کننده حرکات را دارند و از آنها مدام در طول بازی استفاده می‌شود. علاوه بر این، افراد در هنگام بازی ممکن است هیجانی شوند و فشار زیادی به آنها وارد کنند که باعث می‌شود این قطعات زودتر خراب شوند.

تصور کنید که با دوستانتان در حال انجام بازی جذاب FIFA هستید و اوج هیجان را تجربه می‌کنید. مطمئناً در این میان سر آنالوگ‌ها را با فشار بیشتری حرکت خواهید داد که این باعث می‌شود به سر آنالوگ و آنالوگ فشار وارد شود.

صرف هزینه تعمیر دسته PS4 زمانی که این قطعات خراب شود، باز هم نسبت به خرید دسته جدید بسیار کمتر میباشد. لذا باز هم تعمیر آن، به افراد توصیه میشود.


خرید سر آنالوگ دسته ps4


خرید آنالوگ دسته ps4


هزینه تعمیر قاب و استخوانی دسته PS4

هزینه تعمیر قالب و استخوانی دسته ps4 چندان زیاد نیست. حال به نظر شما اگر دسته شما به طور اتفاقی به زمین بیفتد و قاب آن بشکند چه باید کرد؟ آیا باید دسته جدید بخرید و دسته قدیمی را دور بیندازید؟ اگر جوابتان به این سوال «بله» است باید بگویم سخت در اشتباهید! چرا خرج اضافه بدهید؟ شما به راحتی می‌توانید با باز کردن چند پیچ، قاب و استخوانی دسته PS4 خود را عوض کنید و هزینه اضافی نپردازید.



تصویر اول استخوانی دسته PS4 و تصویر دوم قاب دسته PS4 را نشان می‌دهد. در رابطه با این دو قطعه هم باید گفت که برای دسته‌های مختلف انواع مختلفی دارند، مخصوصاً استخوانی دسته که مدل‌های آن با توجه به مدل دسته با هم متفاوت هستند و شما عزیزان در هنگام خرید این محصول باید بسیار توجه کنید.

قیمت تعمیر دسته ps4
قیمت تعمیر دسته ps4

همانطور که مشاهده کردید تقریباً تمامی قطعات دسته پی اس 4 موجود هستند و شما عزیزان می‌توانید با خرید آنها به تعمیر دسته ps4 خود بپردازید. البته توجه داشته باشید که علاوه بر قطعات نام‌برده شده، موارد دیگری مانند باتری دسته، سوکت‌های پورت‌های ورودی دسته پی اس 4 و لیات‌های استفاده شده در دسته هم موجود بوده و می‌توان آنها را تعویض کرد.

آیا تعمیر دسته ps4 در خانه شدنی است ؟

برای جواب به سوال اینکه آیا تعمیر دسته پی اس 4 در خانه شدنی است یا نشدنی ، باید گفت که بله، مسلماً خیلی از افراد بر این باورند که تعمیر دسته PS4، با توجه به مدارات پیچیده در آن، کاری بسیار پیچیده بوده و برای انجام این کار حتماً به یک متخصص نیاز است، اما این تنها یک خیال باطل می‌باشد و اصلاً این طور نیست!

درست است که دسته پلی استیشن 4 دارای مداراتی است که دست زدن به آن‌ها نیاز به تخصص دارد، اما در رابطه با قطعاتی که راجع به آن‌ها در قسمت قبل حرف زدیم، شما تنها نیاز دارید کمی کار با پیچ‌گوشتی مخصوص دسته و در مواردی لحیم‌کاری بلد باشید تا در این صورت خودتان به تعمیر دسته PS4 در خانه بپردازید.

باز هم تأکید می‌کنیم که به هیچ عنوان نباید به مدار اصلی این دسته دست بزنید چرا که این مدارات به شدت حساس هستند و در صورت ایجاد تغییر در آن‌ها ممکن است دسته PS4 شما کاملاً از کار بیفتد. همچنین در صورتی که فردی دست به آچار نیستید توصیه می‌شود تا دسته خود را نزد یک متخصص این کار برده و خودتان آن را دست نزنید.

اگر در رابطه با هزینه تعمیر دسته PS4 ای که تعمیرکار از شما دریافت می‌کند هم نگران هستید باید بگوییم اصلاً نگران نباشید چرا که به دلیل ساده بودن کار تعمیر این دسته‌ها این هزینه به هیچ عنوان زیاد نبوده و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک دسته خود را تعمیر و دوباره از آن استفاده کنید. البته این برای تعویض قطعات آن می‌باشد و اگر دسته شما مشکلی جدی داشته باشد میزان هزینه متفاوت خواهد بود.

اگر کسی را برای تعمیر دسته بازی PS4 خود نمی‌شناسید می‌توانید این کار را به تیم gamingzone بسپارید. تیم ما دسته شما را به بهترین تعمیرکاران خواهد سپرد تا آن را مانند روز اول خود در بیاورند.

در این مقاله چه گذشت…

در مقاله بالا، دیدیم که دسته پلی استیشن 4 شما زمانی که خراب می‌شود، نیازی نیست دور انداخته شود. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک، آن را تعمیر کنید. قطعات قابل تعویض دسته PS4 بسیار زیاد است و با باز و بسته کردن چند پیچ، دسته شما مثل روز اولش خواهد شد.

تیم Gamingzone با 25 سال سابقه، یکی از برترین پخش‌کنندگان قطعات کنسول‌های بازی است. این تیم بدون واسطه، قطعات را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت یا شماره‌های تماس گروه گیمینگ زون، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید با تیم پشتیبانی Gamingzone تماس بگیرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
حساب کاربری من

نیاز به کنسول بازی و قطعات جانبی آن دارید؟

به گیمینگ زون بزرگ ترین مرجع کنسول بازی در ایران سر بزنید.